×

Ing. Martina Hoďáková

Marketingový výzkum A

Přístup
Užitečnost
Zajímavost
Srozumitelnost
Náročnost
8 komentářů od studentů
maty18
13. 4. 2014

Pro přečtení tohoto hodnocení se přih

andrisek91
11. 4. 2013

Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohot

9atho1
14. 10. 2012

Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobra

corry
11. 4. 2012

Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazi

Klaudika
30. 11. 2011

Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit.

Cilinek
23. 11. 2011

Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečten

andiel
21. 11. 2011

Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zob

jebex
1. 11. 2011

Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodnocení se přihlaš a zvol Zobrazit. Pro přečtení tohoto hodn