×
Náročnost
Kvalita výuky
Organizace a struktura studia
Zaměření na teorii
Zaměření na praxi
Vyučující jako hlavní zdroj informací
Důraz na samostudium a účast na projektech
Kvalita vyučujících
Celková spokojenost
A co opáčko?

Dobry, spokojenost

EliHolan
22. 6. 2024

Kombinovaná výuka

irinamalysheva0331
18. 5. 2024

odstranit geometrie

spongeboob_
13. 2. 2024

Fajn škola

prokedora10
7. 12. 2023

Hodnotím pouze obor realitního inženýrství

ayyletsgo
6. 9. 2023

Na téhle škole jsem strávil 2 roky a bohužel jsem jeden z mnoha, kteří tuhle školu využil jako útočiště před tzv. „Pomaturitním nevímkamchci-ismem“. Mý vrstevníci překypovali podobnými myšlenkovými pochody, pracovní morálka byla taková asi jako studentů na povinných cvikách (pokud vůbec byly) a celkově můj ročník zaváněl mindsetem typu „Je mi jedno co studuju, hlavně ať projdu“. Pokud jste tedy člověkem co hodně vnímá své okolí, zjistíte, že je to ve skutečnosti samý zoufalec a nepřipadáte si vůbec ambiciózně či produktivně a studium na téhle škole svým obecným pojetím učiva připomíná spíše tramdada- GYMPL (ne ten film, zpátky do reality lidi). Stručně pojato, nedoporučuju lidem, kteří nemají ponětí kam v životě dál, pokud chcete využít tuhle školu pouze pro status, můžete na jazykovku, tam nepohnete prstem vůbec a aspoň si uděláte certifikát. Naopak doporučuju lidem typu „Zarabal jsem love už ve fázi embrya, je to vše o kontaktech a cos dokázal ty“ a už v tom nějak chodí, ba dokonce už i pracují a chcou pouze titul či se chcou v téhle branži angažovat a zároveň toho nemít až po hlavu co se týče pracovní nálože (kéž bych přeháněl). Škola svou obtížností skutečně připomíná gympl, ale aby tohle neznělo jako čistě negativní recenze, Makroekonomie a Mikroekonomie dokážou potrápit kdekoho a zkoušky z tohohle předmětu jsou koncipovány celkem obtížně. Kantoři jsou jinak velmi vstřícní a komunikativní, sice jsem měl interakci tak se 3, ale věřím, že i zbytek jedná příkladně. Škola je jinak zvenčí hezká, uvnitř trochu matoucí a paní v bufetu milé. Pro shrnutí bych rád poděkoval téhle škole, která mi pomohla uvědomit si, kterým směrem se chci ve svém životě (ne)vydat. Po 2 letech probdělých nocí a intenzivní práce na téhle škole jsem dospěl k vyrozumnění, že na téhle škole už v životě nechci být a pokud máte syndrom „Pomaturitního nevímkamchci-ismu“, tak se téhle škole vyhněte co největším obloukem.

moje věc
5. 4. 2023

VUT FAST jsem studovala jako osoba již s mnohaletou praxí s jinými stavebními odborníky, kteří měli oproti vyučujícím této školy často zcela odlišný pohled na stejnou problematiku (např způsob zakládání). Studium mě i mou rodinu spíše poškodilo (platby navíc za nesmyslné zkoušky), než by jí pomohlo!

Tomík198
8. 2. 2023

Fakulta dá člověku obecný přehled jakým směrem se vydat, ale co se týče praktického života a samotné zařazení do každodenního života lehce pokulhává

mcisdaisy
18. 4. 2022

Prosím vás, nechoďte tam, nekazte si život.

surveyor
17. 3. 2022

Za mě super, studuji přesně to, co jsem chtěl a v čem vidím v budoucnu potenciál. Díky

evavery
13. 12. 2020

Studium je velmi časově náročné, člověk tomu musí opravdu propadnout, aby měl motivaci plnit všechna zadání. Myslím, že na VUT v Brně se snaží o férovou kombinaci teorie a praxe, popřípadě techniky a umění, ale obecně je asi pro studenty atraktivnější, když se mohou zapojit do projektů, které mají alespoň malou šanci na realizaci nebo se týkají opravdu konkrétních míst s kontextem. Hodně záleží na volbě vedoucího ateliéru.

marpa54
26. 5. 2020

Záleží od oboru, ale mně se tam líbí, dá se tam toho dost naučit a dá se to zvládnout i snazší cestou.

kolokolokolo
18. 5. 2020

:)

sedmar
15. 1. 2020

Obtížná fakulta, ale to co vás to naučí stojí za to.

lovecour
2. 11. 2019

Většina učitelů jsou lidé z praxe, co se snaží předat své zkušenosti dál. (Obor manažerská informatika)

alfons.mucha
11. 2. 2019

Je to největší fakulta v Brně, počty přijatých do prvního ročníku jsou neskutečné. Do prvního ročníku oboru Stavební inženýrství vezmou v podstatě každého, kdo se přihlásí. Tomu odpovídá i velmi masová výuka v prvních ročnících. Na druhou stranu stavební fakulty jsou v ČR jen 3 a stavařina je docela široké odvětví, takže uplatnění to určitě má. I když ve stavebnictví jsou oproti jiným technickým oborům, jako je IT nebo elektrotechnika, výrazně nižší výdělky a práce je často dost náročná. Pokud jste z gymnázia, jsou první ročníky dost náročné. Většina spolužáků je ze stavebních průmyslovek a předměty jako stavební mechanika nebo pozemní stavitelství umí popředu i pozpátku, o betonech taky něco ví. Vyučující si tak nějak zvyknou, že většina studentů už látku zná, a tak ji vykládají způsobem pro studenta, který to vidí poprvé v životě, dost nesrozumitelně. Jedinou cestou je v prvním ročníku máknout a dohnat znalosti hlavně ve stavební mechanice, která je stěžejním předmětem pro pochopení navazujících předmětů. Fakulta má dobré zázemí (např. laboratoře) a jednotlivé ústavy (katedry) jsou obsazeny skutečnými odborníky. Jedinou výjimkou je Ústav stavební ekonomiky a řízení, který garantuje obor Management stavebnictví. Na této katedře učí neuvěřitelně nekvalitní vyučující, takový odpad, který by se jinde neuchytil. Vystudoval jsem dvě vysoké školy zcela rozdílného zaměření, takže mám s čím srovnávat, a to co jsem viděl na tomto ústavu, to není snad nikde jinde. Naštěstí i když zvolíte tento obor, máte většinu předmětů zajišťovaných jinými, kvalitnějšími katedrami. Obor je ale zvláštní všehochuť, od všeho něco a dohromady nic. Stavárna může být dobrá škola, pokud máte stavařinu rádi, ale počítejte s náročným začátkem, pokud přicházíte z nestavební střední školy, a určitě se vyhněte oboru Management stavebnictví.

martanholis42
27. 9. 2018

v pořadku

primat554706
27. 12. 2016

Učitelia sú milí a ochotní pomôcť. Štúdium je zaujímavé. Priestory sú pekné, moderné.

xmjanec14
26. 5. 2016

studium bylo OK, ale ten studentský život byl k nezaplacení :-)

lentulinek
21. 5. 2016

Magisterský obor Řízení a ekonomika podniku je ideální pro ty, kteří se chtějí stát inženýrem, aniž by jim škola dala cokoliv jiného kromě titulu. Oproti bakaláři žádné nové informace, nemožnost se specializovat určitým směrem (volitelné předměty třeba i jsou, ale neotevřou se kvuli kapacitě). Oceňuji časovou nenáročnost studia, při prezenčním studiu lze pracovat i na vyšší než poloviční úvazek. Škola mi umožnila přechod na kombinované.

primat492233
6. 12. 2015

Fakulta opravdu kvalitní, studium časově náročné.

uricfi
6. 5. 2015

Pro toho, kdo nepřišel z gymplu to je hodně náročné. Je důležité nenechávat všechno až těsně před testem, ale učit se průběžně.

stovikcek
18. 4. 2015

Většina učitelů ví o čem mluví a dokáže látku naučit. Najde se ale i tací, kteří něco požadují, ale nikdo neví co. Během semestru je hodně týmových projektů. Pokud je lehkej zápočet značí to zpravidla hodně těžkou zkoušku. Naopak to neplatí vždy, ale většinou těžkej zápočet je přípravou na zkoušku.

Betiik
16. 3. 2015

Kombinované

rogercz
26. 12. 2014

obor ARC - náročný, zajímavý, ale některé předměty by mohly být vyučovány lépe.

prosteVUTFP
14. 12. 2014

Fakulta podnikatelská, co tak k ní napsat? Prvně asi každý zaslechne známou větu o tom, že Fakulta podnikatelská je nejlehčí gympl v Brně. Ve srovnání s jinými (veřejnými, ne soukromými) ekonomkami v Brně je opravdu velmi lehká, ať už ji budeme srovnávat s PEF MENDELU (pozor, pouze PEF, ostatní fakulty MENDELU nejsou těžké, obzvlášť FRRMV je solidní "dávačka") či s ESF MU, je tu lehké víceméně vše, matematika se dá zvládnout levou zadní, ne jako na PEF MENDELU, stejně tak i ostatní předměty. Úroveň FP však není zcela nejlepší, dá se říct, že ji objektivně nahoru vytahuje jen fakt, že je součástí VUT, kde jsou mezinárodně výborně hodnoceny technické a chemická fakulta na VUT. (Chemická fakulta dokonce i v některých hodnoceních občas lepší než VŠCHT v Praze). FP VUT je tedy celkově spíše slabá, což se podepisuje i na českém hodnocení ekonomických fakult, kde již cca deset let končí jako průměrně/lehce podprůměrně hodnocená ekonomka. Nejlepší jméno má dnes v Brně asi PEF MENDELU, což je i nejstarší ekonomka na Moravě (nejstarší v ČR je VŠE). Ovšem PEF trochu trpí tím, že je součástí zemědělské univerzity, i když se hnojárna na Mendelu přejmenovala, tak stejně nemůže popřít, že je zemědělskou univerzitou, napříč tomu, že se to snaží různě "zakamuflovat", např. i zřízením nové fakulty (FRRMV). MU ESF zase těží ze jména MU, i když je v českém hodnocení trochu hůře hodnocena než PEF MENDELU. No, jde o to, pokud chcete zůstat v Brně, nebo máte větší cíle, pro lidi s nejvyššími cíli je tu pak už jen VŠE v Praze či malý ústav IES na UK (aneb pořadí 1) Praha (VŠE, IES UK) 2) Brno (PEF MENDELU, ESF MU) 3) Ostrava (VŠB-TUO) 4) regionální-vesnické ekonomka (Hradec, Budějovice, Jihlava, Plzen, Karviná, Liberec...) 5) soukromé eko. školy. Jméno školy dnes dělá velmi mnoho, já si zvolila FP VUT, protože mám strach z větší obtížnosti, myslím si, že bych to jinde (PEF MENDELU) asi nezvládla, ale taky počítám s tím, že pak podle toho budu i ohodnocena trhem práce a že třeba pak dají přednost absolventovi ESF MU či PEF MENDELU přede mnou, na druhou stranu, v Brně je i dost soukromých ekonomických škol, a tam budu mít navrch zase já. Je smutné, že dnes na vesnické ekonomky pouští systém "studovat" i lidi z učnáků (SOU), kteří horko těžko dodělali maturitu, něco je na tom našem českém systému vzdělávání asi špatně aneb když dnes zažíváme propad pop. ročníků o desítky tisíc studentů, ale školy stále bobtnají co do míst, kde je již více míst než uchazečů, je jasné, že kvalita absolventů půjde velmi dolů, je jich více, ale jsou slabší než kdysi, a proto je třeba vybírat co nejlepší a nejtěžší školu v požadovaném oboru s co nejlepším jménem u zaměstnavatelů (prostě garance školy určité úrovně absolventů). Špatná škola, špatní absolventi = ten titul vám bude k ničemu, ani vás dnes již nejspíš nepozvou na pohovor.

KlikonVUT
9. 12. 2014

Záleží v jakém období studia budu tento dotazník vyplňovat...v prvním semestru v prváku,bych si zvolil určitě jinak(víc teorie,učitelé naprd atd.) Ale s odstupem času člověk zjišťuje,že je to právě naopak. Biflovat teorii se umí každý,ale dostat konkrétní problém a vyřešit ho,k tomu už skripta našprtané i pozpátku většinou nestačí.

PivniBrich
2. 6. 2014

Učitelé mají takové rčení: Pokud má práce smysl, má smysl udělat jí pořádně. Nemá-li smysl, dejte ji doktorandovi. Přehnaně horliví. Zřejmě blázni. Mají víc zubů, než mozkových buněk. Doktorandi, které jsem měl zatím tu smůlu na FSI poznat stáli fakt za prd.

remeedios
4. 3. 2014

Náročná škola, která klade velký důraz na domácí práci (modely, výkresy) a samostudium, zároveň ale cítíte, že to co se učíte má smysl.