Výtvarná výchova v mezinárodním a srovnávacím kontextu
KVK / VVMK
Západočeská univerzita v PlzniNajít Předmět Tisk/export: Tento odkaz můžete zkopírovat a použít například jako záložku prohlížeče pro zobrazení aktuální pozice v Prohlížení IS/STAG. Zkratka pracoviště KVK Zkratka předmětu VVMK Název % Rok 2021/2022 Vyučováno v jazyce Způsob zakončení Akreditace Fakulta Význam předmětu Nalezené předměty, počet: 1 Stránkování výsledků vyhledáváníNalezeno 1 záznamů Export do Xls Zkratka pracoviště / Zkratka předmětu Název Varianta KVK / EV Zobrazit předmětEmpirický výzkum ve výtvarné výchově 2021/2022 Informace o předmětu KVK / VVMK : Popis předmětu Popis předmětu, vybraná položkaStudijní programy, do kterých je předmět zařazenSeznam studentůpředmětuRozvrhpředmětuTermínyzkoušek předmětuRozvrhové akcepředmětuOprávnění u předmětu Pracoviště / Zkratka KVK / VVMK Akademický rok 2021/2022 Název VV v mezinárodním a srovnávacím kontextu Způsob zakončení Zkouška Název dlouhý Výtvarná výchova v mezinárodním a srovnávacím kontextu Akreditováno / Kredity Ano, 3 Kred. Forma zakončení Kombinovaná Rozsah hodin Přednáška 2 [HOD/TYD] Seminář 1 [HOD/TYD] Zápočet před zkouškou ANO Obs/max Status A Status B Status C Automatické uznávání zápočtu před zkouškou Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic. Letní semestr 24 / - 0 / - 2 / - Počítán do průměru ANO Zimní semestr 0 / - 0 / - 0 / - Opakovaný zápis NE Rozvrh Ano Vyučovaný semestr Zimní + Letní Minimum (B + C) studentů nestanoveno Volně zapisovatelný předmět Ano Vyučovací jazyk - Počet dnů praxe 0 Počet hodin kontaktní výuky Hodnotící stupnice 1|2|3|4 Periodicita Hodnotící stupnice pro zp. před zk. S|N Profilující předmět Ne Základní teoretický předmět Ano Nahrazovaný předmět Žádný Vyloučené předměty Nejsou definovány Podmiňující předměty Nejsou definovány Předměty informativně doporučené Nejsou definovány Předměty,které předmět podmiňuje Nejsou definovány Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky: Obrázek PNG , XLS Cíle předmětu (anotace): Interpretovat odborné informace ze zahraničí v rámci mezinárodního kontextu oboru a na základě postupů srovnávací výtvarné pedagogiky. Představit rámec a přístupy soudobé srovnávací výtvarné pedagogiky, stejně jako některé zahraniční přístupy a koncepce výtvarné výchovy. Věnovat zvláštní pozornost současným evropským cílům vzdělávání ve smyslu vizuální gramotnosti a srovnání českého oborového vzdělávání se zahraničím. Diskutovat přínos využití postupů srovnávací výtvarné pedagogiky v rámci kvalifikační práce. Získat adekvátní profesní kompetence učitelů výtvarné výchovy SŠ ve vztahu k soudobým oborovým cílům a obsahům, definovaným v RVP ZV a G a ve vztahu k požadavkům na profesi výtvarného pedagoga v mezinárodním kontextu. Předmětem zájmu se stává diskurz výtvarné pedagogiky ve vztahu k interkulturnímu vzdělávání, transkulturním a osobnostním přístupům ve vzdělávání i vizuální kultuře v době globalizovaných médií.